2010. április 1., csütörtök

Látogatás

Port Angelesi kalandunk után Edward vette a bátorságot és meghívta Bellát hozzájuk, hogy személyesen is bemutassa neki családtagjait. Egy kis ideig fújt rám mert azt hitte, hogy én mondtam el Bellának kik is ők valójában. Mivel én már isbertem mindenkit és jóban voltam mindenkivel ( még Rosalie-val is, bizonyára azért , mert én nem jártam Edwarddal és egyelőre nem akarom elveszteni emberi mivoltomat),úgy gondoltam átugrom La Push-ba és meglátogatom Jacobot. Aztán eszembe jutott, hogy el is kell búcsúznom tőle, mert holnap baseballozni megyünk és ki tudja hogy végződik a ránk váró kaland. Ezúttal busszal mentem. Jacob kint volt a parton. Egyszerre észrevett.
-Gina!-kiáltotta.
-Szia Jake!
Odafutott hozzám és megölelt.
-Ezt az ölelést minek köszönhetem?-kérdeztem.
-Hiányoztál!
-Figyelj Jacob, beszélnem kell veled valami fontosról.
-Mi lenne az?
-Nos, holnap baseballozni megyünk a családommal,-fura volt így nevezni Cullen-éket de hát végülis lassan a családom lesznek.-és ha a megérzésem nem csal valami rossz fog ott történni velem és ennek követekztében el kell hagynom Forksot legalább egy hétre.Csak azért mondom , hogy ha történne azon a helyen velem valami akkor kérlek ne indulj utánnam.Még bajod esne.
-Mégis mi történhet veled?
-Az én szerencsémmel? Bármi! A veszély olyan nagy Jacob, hogy ha nem vigyázunk bele is halhatok!
Nehéz volt ezt mondani de muszáj volt mem akartam,hogy Jake is James után eredjen.
Nem tudom miért féltettem így, hiszen még csak alig ismertem de láttam rajta, hogy aggódik.
-Gina nem engedem, hogy elmenj!
-Miért?
-Tudom, furán hangzik de nagyon nehéz nekem nélküled akár egy nap is és úgy érzem, hogy még nem találok mégegy ilyen lányt mint te, és nem akarlak elveszíteni.
-Ó...
Tényleg fura volt.Úgy hatott mint ami Sam és Emily között zajlik.De azt hittem ez csak farkassá válás után következik be.
-Figyelj Jake, én is sokat gondolok rád. De muszáj elmennem. A busz is mindjárt jön értem.
-Biztos nem mardsz?-kérdezte reménykedve.
-Sajnálom.-feleltem-Remélem még találkozunk Jacob. Ígérem jövök amikor tudok.
-Várni fogok rád.-mondta.
Jött a busz .és eltakart Jake elől így el tudtam tűnni.Indulhattam haza.







2 megjegyzés:

  1. Ha Gina+Jacob akkor szegény Renesmee egyedül marad.... :( Bár még bevésődhet végül is nála...

    VálaszTörlés
  2. Ne félj nem hagyom őt egyedül :D
    Csak várd ki a végét

    VálaszTörlés