2010. április 21., szerda

Egy majdnem balul elsűlt szülinap

Most van Bella szülinapja. Előre tudtam , hogy mit veszek neki ajándékba. Ollót! :-)
Azért ugyebár ,hogy meg ne történjen az a balul elsűlt eset. Ami Edward elmenetelének egyik oka volt a könyvben. De ez nem e könyv. Ez a valóság és nem engedhetem , hogy Edward itt hagyja Bellát ( és engem ).Nos Bella nem nagyon rajongott az ötletért , hogy Alice szülinapi partit tartson neki. Így hát abban egyeztek meg hogy szűk csalábódi körben fogja tartani.Suli után Edward elment Bellával magnézni a Swan lakásba a Rómeó és Júliát, mi pedig Alice-szel hozzálláttunk a díszítésnek és az ajándékok összerakását.A végeredmény magáért beszélt. Mire az ünnepelt megérkezett a szoba csillogot-villogott. A családunk (mármint mi Cullenek) felsorakoztunk. Bella belépett és teljesen elámult a csodálattól. Nagyon tettszett neki a szoba.Ragaszkodtam hozzá, hogy én adjam oda neki elsőként az ajándékomat, amit direkt nem csomagoltam be.
-Boldog szülinapot tesó!-mondtam viccesen.
-Köszi! Ez meg mi? Olló?
-Jól jön a bontogatáshoz.Manapság a papírok nagyon élesek szoktak lenni. Hát még a szallagok!
-Mégyegyszer köszi-mondta.
Utánam jött az összes többi ajándék. Aki ismeri a regényt az tudja mit kapott Bella. Az osztogatás után jött a tortaevés. Mármint kettőnknek, mert más ebben a helyiségben nem hiszem, hogy meg tudta volna enni a tortát. Evés közben félrehívtam Edwardot.
-Mit szeretnél?-kérdezte.
-Tudom min , de légy szíves verd ki ezt a buta ötletet a fejedből!
-Miért?-adta meg magát különösen jó képességemnek.
-Mert tudom mi történne, és szerintem nem akarnád hallani!
-Na halljuk!
-Nos Bella beleőrülne a magányba, aztán elkezdene veszélyes dolgokat csinálni, mert akkor hallaná a hangodat a fejében, később pedig puszta szórakozásból leugrana egy szikláról, Alice ezt meglátná és azt hinné ,hogy Bella meghalt .Visszajönne ide.Ezalatt Rose elmondaná neked Alice mit látott.Mellesleg megjegyzem Bella túlélné az esetet.Te persze ezt nem tudnád.Így úgy döntenél,hogy felbosszantod a Voulturit és meghalsz.Aró ezt nem tenné meg veled. Bella és Alice elindulnának Olaszországba megmenteni téged, ami sikerülne is, viszont Aróék tudomást szereznének arról ,hogy Bella tud rólatok és ember. Ezért haladékot adnak ,hogy változtassátok át, amit persze te nem akarsz.Ebbe még számolj bele engem is.Elég kielégítő volt a válaszom?
-Igen.-mondta megadva magát.-Mellesleg néha Alice-nél is félelmetesebb vagy. Tudod?
-Ezt most bóknak veszem.
A ki párbeszédünk után lassan véget ért a családi összejövetel és én pedig hazamentem.


1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó volt, főleg amikor kioktatta Edwardot! :)Jah, és jó kis ajándék, egy olló! :)

    VálaszTörlés