2010. április 29., csütörtök

Egy régi ismerős

Egy nap Bellával sétáltam az erdőben, amikor egyszercsak rezegni kezdett a bokor. Csak ketten voltunk. Csodáltam, hogy Edward nem jött velünk.Nagyon féltette Bellát.
-Biztos csak Edward az.-mondta Bella.-Nem bírja elviselni, ha nincs valahol a közelünkben 500 m-es körzetben.
-Lehet.-feleltem, de nem fűztem hiú reményeket az ötlethez.
Ekkor megjelent az erdő szélén Laurent.Nem lepett meg. Számítanom kellett rá valamikor a közeljövőben.
-Szervusztok lányok!-kezdte.-Nem gondoltam volna, hogy együtt talállak meg benneteket.
-Szia Laurent.-köszönt Bella naivan.-Hogy vagy ? Milyen Tanyaéknál az élet?
-Nagyon jól vagyok és öröm Tanyaval és a családjával élni.Nos de térjünk rá a tárgyra. Nem feleslegesen jöttem ám el eddig Alaszkából.
Csend volt. Vártam, hogy elkezdje a kóstolgatást.
-Tehát még mindíg jóban vagyok régi barátunkkal Viktóriával, aki megkért egy apró szívességre. Úgy gondolja mivel a te barátod-mutatott Bellára.-megölte az ő társát Jamest, ezért most meg kell hogy öljelek téged.Szemet-szemért, társat-társért.Ami pedig téged illet-mutatott rám.-mivel te csaltad tőrbe Jamest ezért neked is bűnhődnöd kell!
Elkezdett keringeni körülöttünk.
-Ne féljetek-mondta.-kíméletes leszek, és gyors halálotok lesz.
Elkezdtünk egyre közelebb húzódni egymáshoz Bellával.Laurent már egyre közelebb volt hozzánk, mikor kiugrott a bokorból egy óriási fekete farkas.Aztán egy csokibarna, egy szürke és végül egy rozsdabarna.Még sosem láttam a vérfarkasokat farkas alakban.Emberként már ismertem valamennyit,mert Jake bemutatott nekik.Laurent megíjedt, elkezdett futni. a farkasok elkezdték üldüzni, kivéve a rozsdabarna farkast. Ő engem nézett nagy szemeivel.
-Menj csak Jake!-mondtam neki.
Ő oldalra billentette fejét csaholt egyet, majd elrohant.Belláról már meg is feletkeztem. Ott remegett, mint a nyárfalevél. Ez neki már sok volt. A farkasok, Laurent.Hazafelé pedig elmeséltem neki hogyan ismerkedtem meg a falkával. Tágra nyílt szemekkel hallgatott.Aztán elértünk Belláék házához, ami előtt már ott parkolt a Volvó. Én úgy gondoltam inkább hagyom őket kettesben és hazamegyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése