2010. április 22., csütörtök

A vonyító igazság

Bella szülinapja után pár nappal késztetést éreztem, hogy meglátogassan "régi" barátomat Jacobot.
Mikor odaértem hozzájuk szokatlan csend fogadott. Kerestem Jaket mindenhol, mignem meg nem találtam a hátsóudvaron. Épp akkor futott ki az erdőből egyszál térdgatyában. Még sosem láttam póló nélkül, de valami azt súgta, hogy mostantól gyakrabban fogom, és ez a felismerés megmosolyogtatott.
-Gina!? Mit csinálsz itt?-kérdezte úgy mintha csak egy nyűg lennék a hátán.
-Hiányoztál és gondoltam meglátogatlak.
-Azt hiszem hozzá kell majd szoknod a magányhoz, mert mostantól nem sűrün láthatsz!-mondta nyersen.
-Miért?-játszottam az értetlent.
-Azt nem mondhatom el.
-Na jó elegem van a színjátékból.Torkig vagyok vele!
-Ez alatt mit értessz?-kérdezte a régi hangján. A lágy simogató hangon amvilel eddig a napig hozzám szót.
-Tudom hogy mi vagy!-feleltem.-És azt is tudom , hogy éppen most azért jöttél az erdőből, mert eddig vonyítva rohangáltál a többi farkasbarátoddal az erdőben.
-Honnan....?
-Ez a dolog másik része. Tudom , hogy egyrészt azért fújsz rám mert Cullen vagyok. De ez nem igaz . Az igazi vezetéknevem Entity ( ez a vezetéknevem angolul), és egy távoli európai országban élek. Akarod hallani , hogy hogyan kerültem ide?
-Hát jó lenne.-felelte.
Én pedig elmondtam neki az egész testcserés lélekikres sztorit, amit ledermedve figyelt.
-Így már asszem összeállt a kép.Szóval nem készülsz vámpír lenni?
-Nem szándékozom.
-Akkor megnyugodtam. És ez a lélekikresdi ez azt jelenti, hogy minden némi-nemű fájdalmat megérzel amit ő is?
-Igen!
-És ha ő meghal akkor te is?
-Igen! Legalábbis Carlisle kutatásai alapján.
-Nos mostantól jobban fogok figyelni Bellára is , nehogy baja legyen.
-Szerintem neki ott van Edward aki vigyáz rá.
-És te akkor nálunk csak nappal vagy éjjel meg a te világodban, ahol mellesleg akkor van nappal?
-Igen.
-Figyelj ez nekem nagy megkönnyebbülés, hogy nem kell előtted tikolóznom!Mellesleg elvileg távol kellett volna tartanom magam tőled, ami bizony nagyon nehezem re esik. Ezt már mondtam Samnek is, és ő nem felelt rá semmit.Ráadásul utánna egyszerre el is szaladt.
Én válaszul mosolyogtam rá.
-Most már mennem kell. Szia!-mondtam és elbúcsúztam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése