2010. április 10., szombat

Baseball

-Biztos muszáj ma mennünk?-kérdeztem Edwardot.
-Igen.Alice szerint az elkövetkezendő egy hónapban nem lesz mégegy ilyen nagy mennydörgéses vihar! De miért kérded?
-Á, semmi...(magamban: csak egy szadista vámpír fog Bella és az én életemre törni. Különben semmi különleges)
Suli után indultunk. Az időjárás tényleg olyannak ígérkezett , mint amilyennek megjósolták. Alice rám adott "az alkalomhoz illő" ruhát, majd nekivágtunk az erdőnek. Természetesen Emmett dzsipjével, mert csak az bírta a terepet. Edward csak később csatlakozott Bellával. Elkezdődött a játék. Már értettem iért kellett a mennydörgés. Szépen játszottak egészen addíg míg Alice ijedtében túl nem dobta a labdát.Mindenki odafutott hozzá és kérdezték mit látott.Én már tudtam előre. Edwar hirtelen ott termett mellettem.
-Te tudtál erről?-kérdezte ingerülten.
-Igen.-vallottam be.
-Miért nem szóltál?
-Mert nem hagytad!
-Igazad van, az én hibám. Sajnálom, hogy megvádoltalak.
-Semmi baj.-feleltem.-De még tudunk Bellán és rajtam segítteni azzal a tudással aminek birtokában vagyok. Tudom ,hogy merre fognak indulni és mit fognak kitervelni.-Aztán Alice-hez fordultam.-Menyire vannak közel?
-Kb.10-15 perc.
-Oké! Gyertek ide körém kiosztom a feladatokat.
Kicsit fura volt hogy 7 jólképzett harcosnak kellett megmondanom, hogy mit csináljon.
-Nos, Rose, Esme ti ruhát fogtok cserélni velem és Bellával, és próbáljátok elcsalni Victoriát(így hívják a nőstényt) délre. Laurent-tel nem lesz baj. Ő nem akar rosszat (egyelőre).James lessz a keményebb falat.Nagyon jó nyomkövető.Azért Demetri-nél nem jobb, de nagyon jó. Alice, Jasper ti elviszitek Bellát Phoneix-be. Követni fog titeket egy idő után.Edward,Carlisle,Emmett ti üldözőbe veszitek. Bella, neked azt kell mondani Charlie-nak, hogy nem akarsz itt lakni tovább és vissza akarsz menni Reneé-hez. Tudom , hogy nehéz lesz de meg kell tenned. A többi infót majd később, mert lassan hallótávolságon belül lesznek. Mindenki tudja a dolgát?
-Igen.-felelt a kórus.
-Ez a lány egy zseni!-kurjantott Emmett.
-Köszi. Mindent a cél érdekében tudod. Mindenki a helyére. Játszatok szerepet.
Épp hogy be tudtam fejezni a mondandómat, mert megjelent az erdő fái közt három árny. Pont olyanok voltak mint amilyennek elképzetem őket. Laurent állt középen hosszú fekete haja lobogott a szélben.Bal oldalán Victoria suhant hajszálai úgy repkedtek mint ha tűz égne a fején. Jobb oldalon pedig James közeledett. Erős , csontos arca volt amit szőke lobonc keretezett.
-Túl erős az illatotok így együtt.-suttogta nekem Edward alig hallhatóan.
Bólintottam. A nomádok hirtelen megtorpantak.Laurent köszöntötte Carlisle-t, és megtörtént a baj. James erősen beleszagolt a levegőbe.
-Emberek.-ordította zengő bariton hangján, és már indult is hogy végezzen velünk, de Laurent visszarántotta.
A többi olyan gyorsan történt, hogy nem nagyon emlékszem rá, csak arra , hogy Edward belökött minket a kocsijába és megindult Belláék háza felé.
-Én hazamegyek, oda nem tud követni-jelentettem ki.-Majd jövök ha kell.Légy jó Bella és ha lehet ne csinálj hülyeséget.Edward legyetek ügyesek. a ruhám úgyis itt marad. Add oda Rose-nak légyszi.Akkor mentem sziasztok!
És a kép elmosódott előttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése