2010. április 15., csütörtök

Egy másik tánc

Elérkezett sokak által várva várt évvégi buli. Bár Bellát nem nagyon dobta fel. Ő jobban sérült mint én, de nem volt olyan vészes. Készülődtünk a bálra. Alice kiélhette rajtam hajlamait. Én voltam a próbababa. Legalább is úgy éreztem magam. Egy vörös térd alá érő koktélruhát választott számomra. Állítása szerint illik a fekete hajamhoz, amit egyész szépen elkészített. A smink is jó lett. Jóformán nem is ismertem magamra.Miután mindenki elkészült , Rose kocsijával megindultunk a suliba, Edward pedig Belláért ment. A bál során mindenkivel táncoltam.(mármint fiukkal)Egyszer csak megjelent az ajtóban valaki. Olyasvalaki akire nem számítottam itt, de mégis nagyon örültam neki. Jacob Black volt az. Egyenesen megindult hozzám.

-Szia Gina! Hiányoztál! Azt hittem soha nem látlak viszont.-mondta.

-Szia Jake! Te is hiányoztál nekem

-Táncolunk?

-Persze!-feleltem, majd elkeztünk táncolni.

-Okkal jöttem ide. Billy üzent valamit.

-Igen? És mit?

-Azt, hogy vigyázz Cullenékkal.Ennyi. Szerintem hülyeség. Mért is kéne tartanod tőlük.

-Pontosan.

-De most már mennem kell. Jó volt veled táncolni.Viszlát Gina.

-Viszlát Jake!

-Egyébként csinos vagy.

-Köszi!

Miután elment már nem sokáig voltam a bálban.Elkönyöntem álcsládomtól és hazaindultam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése