2010. március 31., szerda

Port Angeles

Mivel Culennéknál régi ismerősök (Peter és Charlotte, Jasper barátai) voltak ezért Bellával kellett iskolába mennem. Új ruhákat ugyanott találtam magamnak, mint tegnap. A suliról nem kellett sok szót ejteni.Nem történt semmi különös.Ami utánna következett az volt a kaland. Jessel,Angelával és Bellával megbeszéltük, hogy elmegyünk Port Angeles-be ruhát nézni. Jess kocsijával mentünk. Találtunk is egy jó boltot ahol ruhát találtunk a lányok (kivéve Bella mert ő aznap "Seattle-be megy) számára ruhát.Miközben próbálgatták a cuccokat megláttam Edward kocsiját a kirakaton át.Ki akartam futni,hogy figyelmeztessem az előttünk álló veszélyre de mier kiértem arra elhajtott az ezüstszín Volvóval. Míg Jess és Angela kifizették a ruhákat addig mi "tesómmal" elindultunk egy könyvesboltba . Kíváncsi lennék mit szólna ha meg lenne abban a boltban a Twililight és én megmutatnám neki.Nos tehát benéztünk a könyveshez.Nagy meglepetésemre egy példány sem volt az Alkonyatból.Mindegy.Mivel nem találtunk könyvet elindultunk dél felé mint ahogyan számítottam rá. Találkoztunk azokkal az őrültekkel és minden úgy történt mint a könyvben. Edward jött és megmentett minket. Elvitt vacsizni is. Én gyorsan megettem és felhívtam Alice-t hogy vigyen haza. abból a célból tettem ezt hogy kettesben haggyam végre bellát és Edwardot. Miután Alice odaért útközben kikérdezett a pontos eseményekről és arról, hogy Bella hogy tudta meg az igazat róluk. Elmondtam neki mindent töviről-hegyire, majd szépen elköszöntem tőle és igazából haza felé vettem az irányt.

1 megjegyzés: