2010. március 31., szerda

Bonyodalom

Mielőtt lefeküdtem volna aludni rájöttem, hogy el kell mennem La Push-ba, hogy elrendezzem a körülöttem támadt zűrzavart.

Ma Belláék házához érkeztem.Mivel Alice tudja a jövőt tudta, hogy Bellához megyek és otthagyott egy dobozban pár ruhát számomra a kertben.Gyorsan felöltöztem,majd becsöngettem. Charlie nyitott ajtót.
-Szervusz!Miben segíthetek?-kérdezte.
-Jó reggelt!Regina Cullen vagyok és Bellával szeretnék beszélni!
-Mindjárt hívom!-mondta és már szólt is a "tesómnak" ,aki pár percen belül frissen és üdén megjelent az ajtóban és betessékelt az előszobába.
-Szia Gina!
-Szia Bella! Megkérhetnélek egy szívességre?
-Persze, mondd csak!
-Bevinnél engem La Push-ba?
-Aha. Apu úgyis küldeni akart valamit Billynek.
-Köszi én is pont hozzá igyekszem.Mármint Blackékhez.
-Akkor indulhatunk is!-mondta.
Az út nem volt hosszú. La Push csak egy köpésre van Forkstól. Blackék háza a rezervátum legszebb házai közé tartozik. Közel volt a parthoz is. Mikor odaértünk Bella átadta Billynek Charlie küldeményét, majd lement a partra,és mi ketten maradtunk a vének vezetőjével.
-Mr.Black-kezdtem.-tudom, hogy tegnapi First Beach-i látogatásom találgatást indított el a rezervátum lakói között, és én a félreértéseket szeretném tisztázni.
-Azt jól teszed gyermekem.-mondta kemény érces hangján.
-Nos kezdjük ott, hogy én nem vagyok vámpír.Cullenéknál lakom, mert befogadtak, mint távoli rokont.
-Biztos lehetek benne, hogy nem hazudsz?
-Igen! De ha nem hiszi el megvághatom a kezemet és garantálom, hogy vér fog folyni belőle!
-Erre semmi szükség.-mondta.
Mihelyt befejeztük megjelent az ajtóban Jacob.
-Gina?Te?Itt?-csodálkozott.
-Szia Jake!
-Mikor jöttél?
-Egy pár perce.De már megyek is.
-Ne! Még maradj!-tiltakozott.
-Bocs Jake, de sok dolgom.
-Kár! A jövő héten ráérsz ?
-Lehet, hogy beugrom.
-Várlak!-mondta.
-Viszontlátásra Mr Black! Szia Jake! Jövök amilyen gyorsan csak tudok!
Szóltam Bellának, hogy hazamegyek. Tudta hogy egy puszta gondolattal is haza tudok száguldani. Elköszöntük egymástól, majd elindultam haza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése