2010. március 29., hétfő

Folyt köv.

Másnap este folytatódott a történetem és már kezdtem azt hinni, hogy ez nem is álom.

Nos, a Cullen házban landoltam. Alice ott volt a nappaliban ahova estem. Egy kicsit meglepődött.
-Jó reggelt-mondta.(amíg nálunk este van,náluk reggel)
-Szia, Alice!-feleltem
-Carlisle azt mondta, hogy te családtagnak számítasz ezért úgy döntöttem nem engedhetem hogy szakadt göncökben járj, tehát rendeltem neked pár új ruhát.
-Ugyan már! Nem kellett volna!
-Dehogyisnem. Gyorsan öltözz fel, mert elkésünk a suliból! Már be is írattunk téged!
-Nem hiszem,hogy menni fog a gimis tananyag.Otthon általános iskolába járok!
-No Problemo.Carlisle szerint mivel Bella gimibe jár így az ő tudását te is birtoklod.
És igaza volt. Az első 4 órát úgy csináltam végig mintha tényleg gimis lennék.Ebédszünetben Belláék asztalához ültem.Megismerkedtem Angelával,Jess-szel,Mike-kal és Eric-kel. Első perctől kedveltem őket kivéve Jessicát.
A kövi óra Biosz volt Edward kihagyta így hát már tudtam mi fog következni. Vércsoport meghatározás. Tehát kettesben indultunk a "tesómmal" a Biosz órára.
Egészen addig könnyen ment a dolog míg Mike meg nem szúrta az ujját Bella rosszul lett és vele én is.(de én kevésbé). Így a tanár úr megkért, hogy kísérjem el lelki ikremet a gyengélkedőre.
Mihelyt kiléptem az ajtón felkiáltottam:
-Edward! Gyere, segíts!
A szólított kipattant a kocsiból és két szempillantás alatt ott termett mellettünk.
-Mi történt vele?-kérdezte
-Elájult a vér szagától.
-De hát senki sem érzi a vér szagát!(Kivéve minket!-gondoltam.)
-Én érzem!-nyöszörgött Bella immár Edward karjaiban.-Tegyél le!
-Kezdek szédülni-mondtam.
-Asszem Carlisle feltevése beigazolódott.Amit érez az egyik azt érzi a másik is!
-Ez azt jelenti, hogy ha tegyük fel ha meghal egyikünk....
-Ami ugye nem fog megtörténni-vágott közbe Edward.
-Hadd fejezzem be!-csattantam fel.-Tehát ha meghal az egyikünk akkor meghal a másikunk is?
-Remélem nem!-felelte komoran.
És nem szóltunk többet egymáshoz.Odaértünk a gyengélkedőre. Bellát lefektették egy ágyra, nekem pedig le kellett ülnöm egy fotelbe,hogy elmúljon a szédülésem.Közben megjelent Mike Newton is egy másik fiúval aki szintén rosszul volt.
-Talán nem a legjobb alkaklom-kezdte.-de lenne kedvetek lányok kijönni velünk La Pushra a First Beachre.Gina?
-Szívesen!-feleltem.
-Bella?
-Aha.-felelte a kérdezett aki már szinte visszanyerte már eredeti színét.
Edward jóvoltából ellógtuk a tesiórát és hazamentünk.Máma este indulnak Emmettel a Kecske szikla vadrezervátumba vadászni.Megkezdődött a medveszezon mikor Emmett kiélheti hajlamait.
-Én is indulok.-mondtam neki.

És felébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése