2010. március 29., hétfő

La Push

Megint Cullenéknál landoltam. Alice-től kaptam ruhát a suliba és délutánra is. Az órák gyorsan elhaladtak és elindultunk Bellával Newtonék sportboltja elé. Mike már messziről integetett. Megvártunk mindenkit aztán elindultunk. A La Push-i tengerpart gyönyörű volt.Megláttunk néhány indián srácot hülyéskedni. Az egyik nagyon megbámult engem,majd odajött hozzánk.
-Sziasztok! Jacob Black vagyok!-mondta
Leesett az állam. Ő Jacob? Olyan jóképű volt,hogy Taylor Lauther egy szakadt csóró hozzá képest. Bár Robert Pattinson is elbújhat Edward mellett. De mégis.
-Szia Jacob!-feleltünk "tesómmal" kórusban.
-Ismerem az apukádat!-folytatta Bella.-Charlie jó barátja.Én Bella Swan vagyok.
-És te?- kérdezte tőlem az indián.
-Regina Cullen vagyok.De csak szólíts Ginának.
Minden indián szem rám szegeződött.Megkezdődött a találgatás:
-Cullen?Carlisle Cullenhez tartozik?
-Talán ő is közéjük tartozik!
Viszont azt nem vették észre, hogy a napsütés ellenére nem csillog a bőröm vagy, hogy nem vagyok olyan sápadt és gyönyörű,mint amilyennek lennem kéne és a szemem sem borostyán színű hanem csokibarna.
-Nos Gina, körbevezethetlek titeket a parton?-kérdezte Jacob
A többi fiú mérgesen nézett rá.
-Hát persze!- feletem.-Bella is jöhet?
-Természetesen.
Elkezdtünk sétálni.Beszélgettünk és "tesóm" megkérdezte amit már rég meg akart kérdezni.
-Mért néztek Ginára olyan rossz szemmel azok a fiúk?
-Mert Cullen! És a Cullenek sosem jönnek ide!
-Miért?-kérdezte.És tudtam, hogy most mi következik.
Jacob elkezdte mesélni a régi legendát és Bella megtudta azt amit már régóta meg akart tudni.
Ideje volt mennünk.Elköszöntünk Jacobtól és elindultunk.

És felébredtem.

1 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy! De ezek az indiánok ennyire buták, hogy azt hitték, hogy ő is vámpír?

    VálaszTörlés