2010. november 11., csütörtök

Újabb bonyodalmak

Szép napsütötte nap volt. Végre megérhettem, hogy találkozzam Bellával és Nessivel is közelebbi kapcsolatba kerüljek. Viszont kíváncsi voltam, milyen egy vadászat vámpírmódra.Hosszas egyezkedés után elmehettem Bellával és Nessie-vel természetesen csak és kizárólag Jake kíséretében. Mivel mi ketten most járunk és csak én vagyok az egyetlen "csak" ember a családban, ezért folyton a nyomomban van. Egy kicsit talán idegesít is. De most térjünk vissza a vadászathoz. Tehát Nessie , Bella a farkas Jake és én vadászni (na jó én nem vadászni) mentünk. A legnagyobbat akkor döbbentem meg, mikor Renesmee, az én 3 hónapos unokahúgom ( aki egyébként 3 évesnek néz ki ) rávetette magát egy PUMÁRA (!!!!). Bellán már nem nagyon mert hiszen ő már felnőtt 18, nemsokár 19 éves. Jakkel figyeltük minden mozdulatukat. Olyan kecsesek voltak még vadászat közben is mint két balerina. Ekkor megjelent a legközelebbi sziklán egy nő. Szőke haja volt és csinosan volt felöltözve. Ő lesz Irina gondoltam, hiszen a többi Denali nővért már láttam Belláék esküvőjén. Nézte a szedett-vedett csapatot. Egy farkas, egy ember, egy vámpír...majd a szeme megakadt Renesmee-n. Orrlyukai kitágultak, szaggatottan vette a levegőt. Mire a többiek észre vették volna, arra már el is illant. Mint egy álomkép. Viszont ebből még nagy baj lesz!-gondoltam. Így hát javasoltam a hazamenetelt. Otthon aztán muszáj volt beszélnem Carlisle-nal az esetről.
-Biztos, hogy Irinát láttad?-kérdezte.
-100%-válszoltam.-De ugye érted, hogy mit érzett Irina, mikor meglátta Nessie-t?Az amit az anyja tett régen.
-Igen. De te honnan tudsz Tanyaék anyjáról?
-Carlisle, én sok mindenről tudok, amiről te nem. De most már mennem kell. Kérlek szólj Alice-nek hogy figyelje a Volturit. Van egy megérzésem. Szia!
-Szia Gina!-mondta, majd eltüntem.

2 megjegyzés:

  1. Első komi!:D
    De jó!Jó lett olyan jó ,hogy Gina mindent tud előre ,és így minden bonyodalomnál segít Cullen-éknek!! Várom a kövit !! :D Pusz:Eszter

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon tetszett. Várom a kövit és kíváncsi vagyok, hogy most akkor mi lesz Irinával és a Cullenekkel. És akkor Jake nem vésődött be Nessibe?? Húú, ez egyre izgibb. Várom a kövit.

    Mercédesz

    VálaszTörlés