2010. november 3., szerda

Új családtag érkezik

Elérkezett az a nap amitől nem tudtam, hogy mit várjak.Bella szülésének napja. Nem tudtam, hogy hogyan fog bekövetkezni, de reméltem, hogy jól fog végződni.
Halálos csönd uralta a nappalit.Az egész család itt volt. Jacob ott ült mellettem a kanapén. Az arcomat fürkészte, hátha lát rajta valami jelet. Jelet, hogy elkezdődik a borzalom, amit 4 hónapon át vártunk. De az arcom nem mutatott semmi negatív érzelmet. A színészi tehetséget arra szintre fejlesztettem, hogy az iszonyú fájdalmat, amit éreztem, pókerarc alá rejtettem, néha még mosolyogtam is egy-kettőt. De a sorsot nem lehet elkerülni. Tudtam, hogy fájni fog nagyon, de megfogadtam magamban, hogy igyekszem nem mutatni, hogy a többiek ne észleljék rajtam. A nappali olyan volt, mint egy szoborkertet, a mozdulatlanság uralta azt. Bella ekkor felült, minden szem rászegeződött. Jelezte, hogy csak WC-re kell neki menni. A többiek láthatólag megkönnyebbültek, de én már tudtam mi fog következni. Bella Rosalie segítségével felállt de véletlenül fellökte az asztalon lévő vérrel teli bögrét. Ekkor a gyomromba iszonyú fájdalom költözött rosszabb volt mint ezelőtt valaha. Tudtam, hogy ez a baba reakciója a vérre .Bella sikított, szájából vér jött.
-Carlisle, adj nekem morfiumot, neki, ne, mert...ÁÁÁÁÁUUUUUUU.Edward át kell változtatnod...ÁÁUUUUUU!!!!De a morfium nem segít, csak ront a helyzeten, vámpírméreggel keveredve még jobban éget!!!- kiabáltam.
Carlisle felszaladt a morfiumért. Miután beadta egy fokkal jobban éreztem magamat. De a kép lassan kezdett elhomályosulni. Utoljára Jacob aggódó arcát láttam fölém hajolni.
-Kérlek, ne menj el!!! Szeretlek!!!-szemei könnybe voltak lábadva, ugyan nem láttam de éreztem, ahogy egy sós vízcsepp az arcomat éri.
Felemeltem a kezemet meg akartam keresni az arcát végül meg találtam. Végigsimítottam.
-Én is szeretlek.-suttogtam.
Ekkor már többet nem tudtam szólni csak a száját éreztem a számon. Visszacsókoltam. De a kezemet lassan le kellett eresztenem, mintha egy láthatatlan erő visszahúzná. A mozgással teljesen felhagytam, mintha csak egy szobor lennék.Nem láttam. Nem beszéltem. Nem mozogtam. Már csak a hangok és a visszatérő fájdalom maradtak velem.
-Fuldoklik! Levált a placenta.-hallottam Edward hangját.
Éreztem, hogy valami elszorítja a a torkom, köhögni kezdtem.
-Alice vidd fel Rose-t Jasper-hoz úgy látszik nem bír magával.-kiáltott Edward.-Jacob gyere közelebb! Szükség van rád!Lélegeztesd! Ki kell szednem belőle, mert...
Ekkor egy hangos reccsenés hallatszott.A mellkasomban szúró fájdalmat éreztem
-Eltörte a gerincét!!!-üvöltött Jacob.
Aztán csak egy szót hallottam.
-Renesmee.
Tehát megszületett. De a fájdalom nem hagyott alább.
-Adjátok ide.-köhögte Bella.-De szép vagy!
-Vidd le!- morgott Edward.
-Pillanatnyilag nem érek rá.-szólt vissza Jacob.
-Adjátok nekem.-csengett egy hang. Rosalie-jé volt.
Egy tűszúrást éreztem ekkor a mellkasomban.
-Mi ez?- kérdezte Jake.
-A mérgem.
Ezután égő fájdalmat éreztem. Kezdett elterjedni a testemben. Mintha mindenem égne. Azt kívántam bárcsak meghalnék. Tudtam, hogy az átváltoztatás fájdalma ez. Ekkor kitudja miért lehet hogy a tudatalattim diktálta, de hazakerültem. A saját ágyamban ébredtem.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, várom a folytatást! Gina is vámpír lesz vagy csak a fájdalmat is érezte? Jaj, Nessie for ever! :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ! Jó lett várom a folytatást!Pusz:Eszter

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    IMÁDOM!!!! Nagyon jó lett. Kíváncsi vagyok, hogy Gina most mi lesz?? Vámpír vagy nem?? Mert ha vámpír lesz akkor a valóságban mi?? Huhh, már nagyon várom.

    Mercédesz

    VálaszTörlés