2011. január 1., szombat

Álom, álom édes álom

Javában folyik a készülődés a csatára. Carlisle barátai is megérkeztek, viszont Alice és Jasper elmentek. Nem tudni miért és nem tudni hova. Mindenki nagyon kedves. Denaliék legfőképp. Mikor megérkeztem Eleazar arról áradozott, hogy milyen tehetséges család vagyunk.
-Edward gondolatolvasó, Alice a jövőbe lát, Jasper érzelmeket irányít, Renesmee képeket mutat, Bella és Gina láthatatlan pajzsot létesítenek...-kezdte, de Edward közbeszólt.
-Pajzsot?
-Igen. Ezért nem tudod például olvasni a gondolataikat. De Gináé vékonyabb, mert neki még egy tehetsége van. Ilyet még nem láttam hogy valakinek kettő lenne.
-Kettő?-kérdeztem.
-Persze, hiszen álomutazó vagy.
-Mi vagyok?
-Álomutazó. Ha nem lennél az akkor nem lehetnél itt. Ahogy mesélted mindig akkor jössz ide, mikor a világodban alszol. Álom-utazó vagy.
- És szerinted tudnék más világba is "utazni"?
-Szerintem igen. Kipróbálhatjuk. Gyertek menjünk fel Gina szobájába.
Azt tettük amit mondott. Ígyhát Edward, Bella, Eleazar és én bezsúfolódtunk a szobámba. Hálaistennek Jake most nincs itt mert sok a vámpír és nem nagyon bírja őket. Szerintem ellenezné azt amit csinálni akarok. Eleazar azt mondta nyugodtan feküdjek le az ágyamra és próbáljak meg elaludni. Bár szerinte nem is biztos, hogy muszáj aludnom ahhoz, hogy az egyik álomvilágból a másika csöppenjek, de most így csináltuk. Lecsuktam a szememet és ellazultam. Hirtelen megjelent előttem egy folyosó sok ajtóval. Mindegyiken volt egy tábla. Elkezdtem olvasni őket. "Alice Csodaországban" ez állt az elsőn. Szembe vele a "Vámpírnaplók" felirat díszelgett. Mellette pedig a "Horváth Kriszti álma" volt kiírva. Ekkor leesett. Én minden olyan helyre el tudok látogatni, amit emberi ész talált ki. Így jutottam a Twilghtba is. Csak mivel nem határoztam meg konkrét úticélt ezért kerültem a Folyosóra. Vissza akartam menni ezért megfordultam és bementem a "Twilight" feliratú ajtón. Fénysugár borított el és a szobámban ébredtem. Mármint abban a szobában ami régen Edwardé volt. Körülöttem a többiek.
-Na, mit láttál?- kérdezte Eleazar.
Elmondtam neki mit láttam. Ámulattal hallgatta.Viszont közölnöm kellett vele, hogy mennem kell. Ezt meg is tettem. Elköszöntem, majd hazaindultam.

2 megjegyzés:

  1. AZTAAA !!
    Álomutazó :D tök jó lett nagyon tetszett :D
    Ebből egy érdekes történet fog ki alakulni,mármint töténeten belül
    Vároma kövit !!
    Pusz:Eszter

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tök jó fejezeteket írsz és nagyon szeretem olvasni. Az alap story meg fantasztikus...
    Csak egy gond van.... A fejezetek mindig olyan rövidek... Pedig annyira szívesen olvasnám még.
    Úgy, hogy légy szíves siess a következő fejivel.
    Arra nem is gondoltam, hogy Ginának két képessége van és az egyik álomutazó képesség. Ez olyan természetes volt. Nagyon jó lett ez a fejezeted is. És ne haragudj, hogy nem írtam komikat.

    Ui:Benéznél hozzám? Kíváncsi vagyok a véleményedre. És benne lennél egy link cserébe?Köszi

    Puszi:
    Merci

    VálaszTörlés