2010. október 29., péntek

Vérszegénység nem egészség!

Miután Jacob megtudta a nagy titkot (Bella terhességét) azután minden nap meglátogatott minket. Ma is így volt, viszont vészjósló hírekkel érkezett nyomában Seth- tel.
-Baj van! Nagy baj!-rontott be a két farkasfiú a házba.
-Mi a baj?-kérdeztem halk már alig halható hangon.
-A falka meg akar titeket támadni, hogy megöljék azt a...az izét!-felelte Jake.
-Micsoda!!!!-ugrottam fel hirtelen. Talán túl hirtelen, mert elvesztettem az egyensúlyomat és ha Jazz nincs a közelben és el nem kap a padlóra esek, nem valami szerencsésen.Eközben az "izé" szónál Bella halkan felmordult.
-Kösz Jazz!-szóltam bátyámnak mihelyt könnyedén visszasegített a kanapéra, majd Jake-ékhez fordultam.-Mi van?Miért akarnak minket megtámadni?
-Nos, az a helyzet, hogy nincsenek tisztában az iz ... magzat eljövendő képességeivel, és azt hiszik, hogy veszélyt jelent a létezése a rezervátum lakóinak számára. Mikor mikor rájöttem, hogy a magzat megölése, Bella halálával és ez a te haláloddal járna ezért rögtön elfutottam a falkától, hogy közöljem veletek, és azt hiszem ezzel végleg otthagyom a falkát.
-És mikor támadnak?-kérdezte Carlisle.
-Holnap éjjel.-felelte Jake.
Csönd lett. Nagy csönd, amit Bella öklendezése tört meg.
-És itt van ez is.-kezdte Carlisle.-A magzat nem tűri az ételt, és attól félek Bella így éhen fog halni.
-Biztos van valami megoldás...-töprengek.-Megvan! A gyermek szülei egy ember és egy vámpír. Ugye? Nos, azt mondtad , hogy az ételt nem tűri meg. De mi van a vérrel?
-Ez jó ötlet!-helyeselt Rosalie.
-Nem is tudom...-mondta aggódva Carlisle.-Edward?
-Egy próbát megér. De csak ha Bella is benne van.
-Persze-hogy! Ami a babának jó abban én is benne vagyok.-szólt a felelet.
Így tehát Carlisle és Rose elmenetek a konyhába, hogy előkészítsék a vért.
-Képzeljétek, kitaláltam, hogy mi lesz a baba neve, ha lány lesz: Renesmee! A Renée és az Esme keveréke ! Hát nem gyönyörű?-kérdezte a boldog kismama.
-De! Csodálatos, drágám!-felelte Edward.
-Szerintem is nagyon szép.-mondtam.-De most már megyek, mielőtt Carlisle visszaérkezik az "itallal". Sziasztok!
Elbúcsúztam és hazaindultam.

3 megjegyzés:

  1. Várom folytatást! Az legyen hosszabb! Nagyon jó!De ha Bella vámpír lesz, akkor Gina is azzá válik?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jó lett a fejezet csak nem lehetne, hogy egy kicsit hosszabb legyen?? Mert elolvasom és akkor az van bennem, hogy MÉG MÉG MÉG. Úgy, hogy MÉÉÉG légyszííííííí. Minél hamarabb hozd a fejit. :D

    Mercédesz

    VálaszTörlés
  3. :D Próbálom teljesíteni a kéréseket!!! :D
    És Alice656 ne kíváncsiskodj, a kövi fejiből kiderül amit amúgy is hosszabbra terveztem a tartalma miatt. :)

    VálaszTörlés