2010. június 17., csütörtök

Tábortűz

Amint odaértem a Cullen-házba, átöltöztem, és lementem a nappaliba megvárni a többieket, megszólalt a telefonom.Valami azt súgta, hogy Jacob lesz az. Felvettem.
-Halló!-szóltam bele.
-Szia Gina, Jacob vagyok.-Bingó!
-Szia Jessica! Mi újság?-hazudtam, mert Edward és Rosalie már ott voltak.
Vette az adást.
-Ott vannak mi?-kérdezte.
-Aha.-feleltem.
-Akkor olyanféleképpen mondom el a mondandómat, hogy a válaszaid ne legyenek feltűnőek.
-Jó.Na akkor mondjad!
-Nos, lenne kedved átjönni délután? Dumálnánk, aztán este pedig Tábortűz lesz nálunk. Az egész falka, meg a vezetőség ott lesz. Meg lesz egy csomó kaja is. Na mit szólsz?
-Nagyon szuper lenne Jess. Már csak a testvéreimet kell megkérdeznem, hogy tudják-e nélkülözni a társaságomat ma délután , suli után.-mondtam, aztán testvéreim felé fordultam.-Edward ,Rose, suli után elmehetek Jessicával vásárolni Port Angelesbe?
-El de nagyon vigyázz, hátha a Seattle-i gyilkosok ilyen messze is eltévednek.-mondta Edward.
-Köszi.-feleltem. Utálok hazudni nekik, de látszólag bevették.Úgy látszik én jobb színésznő vagyok, mint Bella.
-Elengedtek Jess.-mondtam újra a telefonba.-Suli után odamegyek hozzátok, aztán elmegyünk az autóddal jó?Úgyis kell néznem valami ruhát érttségire.
-Vettem. Jessicáék előtt várlak autóval.Úgysem látták még az autómat.És azt hihetik, hogy Jessica új kocsit kapott!
-Remek.Akkor találkozunk a suliban.Szia!
-Szia Júlia! Várni foglak!
Letettem a telefont.
-Alice ki lesz akadva, hogy nem rá bízod ruhaválasztást.-mondta Rose.
-Úgysem fogok találni egy göncöt sem feleltem. Jessica egy idő után úgyis meg fogja unni a ruhaválogatást aztán beülünk a moziba , valami csajos filmre.-feleltem.
-Én Bella ,,látogatója" miatt aggódok. Nagyon hasonlít a szagotok. Szinte már egyezik. Mi lesz ha rád támad?-aggodalmaskodott Edward.
-Nem hinném. A ruhalopást is parancsszóra tette.És a következő lépést is csak akkor fogja megtenni, ha a teremtője azt parancsolja.Egyelőre még nyugiban vannak. Majd szólok ha már addódnotok kell.-mondtam.Közben Alice,Jazz és Emm is leértek a nappaliba.
-Köszi Gina.-mondta Edward.-Azt hiszem srácok indulhatunk a suliba!
A többiek elindultak Rose kocsijával. Én Edward kocsiával mentem. Útközben beugrottunk Belláért.
Az iskolai órák eszeveszett gyorsan elrepültek. Szinte szárnyaltam Jessicáék házáig. Alig vártam, hogy találkozzak farkaspajtásommal.
Pont ahogy megbeszéltük. A Rabbitja ott állt Jessicáék háza előtt. Mihelyt megláttam, rohantam a kocsihoz. Majdnem letéptem a kocsi ajtaját.
-Szia,Júlia! Már vártalak.-üdvözölt.
-Szia neked is Rómeó. Alig vártam, hogy ideérjek.
-A vérszívók nem selytenek semmit?
-Úgy láttam bevették.
-Akkor jó. Indulhatunk?-kérdezte.
-Aha!-feleltem
Miután Jacob-ék házához értünk, és beköszöntem Billynek, kimentünk a partra.Nagyon jól lehet ott beszélgetni.
-Nos,-kezdte.-nemsokára vége az érettségi időszaknak.Hogy megy?
-Egész jól.Már csak a matekon kell túlesnem holnap.
-Azt mondják, az a legnehezebb.
-Remélem nincs igazuk!-mondtam.Ő pedig válaszként elkezdett nevetni.
-Apropó érettségi.Alice szervez egy party-t, ami egyben érettségi-party és az én szülinapi party-m is.Nincs kedved eljönni?-kérdeztem.
-Viccelsz?Hogy a fracba hagyhatnám ki!-válaszolt.-Na és hol lesz?
-Nálunk.
-A kriptában?Akkor légyszi kérd meg a piócákat,hogy suvasszák el valahova a koporsókat,míg ott vagyunk!
-Ne már! Hagyd ezt abba légy szíves.Herótom van tőle.
-Kérése számomra parancs madmoiselle.-mondta felhangon és meghajolt.
-Ja és nyugodtan hozhatsz barátokat is.
-Király! Quil és Embry már úgyis régota rágják a fülemet, hogy mikor láthatnak téged.
-Hát máma láthatnak. Ők is ott lesznek a tábortűznél igaz?
-Aha. Szorítottak is neked, hogy el tudj szökni a vérszí...Cullenéktől.
-Na látod megy ez.
-Még hozzá kell szoknom.
Csend lett.Nem is tudom meddig álltunk ott csendben, egymást bámulva.Aztán Jake elkezdett közelebb hajolni hozzám.Éreztem, hogy lecsukódik a szemem, a szám pedig szétnyílik-Ne már Gina, Jacob csak a barátod-súgta egy hang a fejemben.Igaza volt.De Jake feje már olyan közel volt az enyémhez, hogy éreztem az arcomon a leheletét.A szívverésem felgyorsult , és alig kaptam levegőt. Ekkor meghallottam egy hangot a Black ház felől:
-Jacob, kezdődik a gyűlés. Gyertek!-kiáltotta.
Sam volt az. Jake lassan és csalódottan hátralépett.
-Megyünk!-szólt vissza.-Na gyere!-szólt nekem.Én viszont még mindíg zavartan álltam ott a parton.Aztán vettem egy nagy levegőt és elindultam.
A gyűlésen mindenki ott volt.Az egész falka+Billy Black, az öreg Quil és Harry Clearvater, valmint Kim és Emily. Jared és Sam bevésődései.Mindenki üdvözölt, majd Billy, Quil és Harry elmondták a legendákat.Miután végeztek, elköszöntem mindenkitől és hazamentem.


1 megjegyzés: