2010. június 2., szerda

Rómeó és Júlia

Miután Alice elkészítette a szokásos toalettem( ami állt rengeteg púderpől,hogy kifehérítsék a bőrömet, egy sárga kontaklencséből, ami által csokibarna szemem aranybarnává változik és tökéletes ruhából , ami általában márkás és méretre szabott volt. Erre azért volt szükség, hogy ne üssek el a "testvéreimtől". Még kecsesen járni is megtanítottak.) elindultam Belláék házához. Edward vitt oda és egyúttal el is vitt Bellát hozzánk. Így egyedül maradtam a nagy házban. De nem sokáig. Mihelyt vámpírtesóm elment már tárcsáztam is Blackék telefonszámát.
-Halló,-hallottam egy reszelős, mély hangot a vonal másik végéről.-Black lakás.
-Szia Billy, Gina vagyok.Jake ott van valahol?
-Ami azt illeti igen itt van. Éppen most végzett a reggelivel úgyhogy adom is.
-Köszi,szia!-köszöntem el tőle.
Hallottam ahogy Jacob átveszi a kagylót.
-Szia Gina. Már nagyon hiányoztál. Ha nem látnálak álmomban minden éjszaka amikor csak tudok aludni, akkor már rég belehaltam volna a magányba.Különben miért hívtál?
-Az a helyzet Jake, hogy van egy kis gond.
-Mi történt?-kérdezte kétségbeesetten.
-Majd elmondom.Gyere Belláékhoz. Segítened kell.
-Azonnal indulok. Pár perc és ott vagyok.-mondta és lecsapta a kagylót.
Betartotta az ígéretét.Maximum 10 perc alatt oda is ért. Mint az őrült, rohant be a házba. Úgy bevágta az ajtót, hogy az üvegezés majdnem kiesett belőle.
-Siettem ahogy tudtam. Mi a gond?-kérdezte zihálva.
- Itt járt egy vámpír. Elvitte Bella búzát és párnáját hogy felismerje a szagát. Azért hívtalak ide, hogy körbeszaglássz , és jegyezd meg ennek a vámpírnak a szagát, hátha a ti térfeletekre kerül.
-Oké.Ennyi?-kérdezte már nyugdtabb hangnemben.
-Hát, lenne még egy-két dolog amit még meg kéne beszélnem veled...
-Lökjed.
-Először menjünk fel Bella szobájába. Ott a legerősebb a szag, és míg körbeszaglászol, én elmondom.
-Rendben.-felelte.
Lassan felbattyogtunk a szobába.
-Na mondjad.Mi a gond?-kérdezte egy csipetnyi gúnnyal a hangjában.
-Nos, először is te voltál az a kutya tesi órán?-kérdeztem. Az én világomban tesiórán ott volt egy középmagasságú kutya és folyton engen nézett. Kísérteties volt. De tudtam, hogy biztos Jacob az.
-Igen.
-De miért mentél oda!?-csattantam föl.- Nem akarnám , hogy olyan ügyetlennek láss, amilyen ott vagyok.
-Bocs, csak jobbnak látom ha odafigyelek rád mióta amellett a sötét, tüsihajú srác mellett ülsz órákon. Vele beszélgettél tesi után is. Úgy tapad rád mint a mágnes.
-Nem is igaz. Utál engem. Csak szereték vele jól kijönni, ha már mellettem ül.
-Ja. Értem bocsánat, hogy megbántottalak . Csak nem bíztam a srácban.
-Semmi baj .Különben is jobb lenne ha kedvelnéd. Úgyis a te oldaladon áll.
-Mi van?
-Farkaspárti.
-Te beszéltél neki rólunk?
-Az istenért Jacob az egész világom két darabra oszlott mióta egy regénysorozat , a Twilight megjelent. Van Team Jacob és Team Edward. Film is készült belőle.
-És mi köze ennek a regénynek Edwardhoz és hozzám?-kérdezte még mindíg hitetlenkedve.
-Az hogy rólatok szól.Benne van mindenki kivéve engem.
-És te mért nem vagy benne?
-Mert a regény írónője nem írt bele. Ha én nem lennék itt ti már rég egymást marnátok Edwarddal Belláért.
-Tényleg?Hát akkor örülök, hogy itt vagy.
-Én is örülök , hogy itt lehetek veletek. Többmillió tinilány cserélne velem szívesen.
-Ekkora a rajongótáborom? Király!
Grimaszt vágva belebokszoltam a vállába. Ő felnevetett.El kel mondanom neki, hogy megtiltották, hogy vele találkozzam. Vette a lapot amikor meglátta egyre elszomorodó arcomat.
-Van még valami, igaz?
-Igen.-mondtam.-Edward megtiltotta, hogy találkozzunk!
-De miért?
-Nem tudom.-modtam bánatosan.-Valami olyanról hablatyolt, hogy nem biztonságos meg ilyesmik.
-De hát ez nem igaz. Inkább védelek, mithogy ártanék neked.
-Tudom. Én mondtam is neki de nem hallgatott rám.
-Azt hiszem oda kell mennem és...
-Ne!-szóltam rá.-Kérlek ne menj oda. Az hadd legyen az én saram.
két perces, mégis óráknak tűnő csend következett
-De én nem bírom ki nélküled sokáig. Hogyan találozhatnánk?
-Nem tudom.-kezdtem el godolkodni.-Kell lennie valami megoldásnak...
Jake csak állt ott mint a cövek.Nem mutatott szinte semilyen életjelet.
-Megvan!-kiálltottam fel.
-Na?-ébredt fel az élő szobor.
-Mi lenne ha úgy találkoznánk, hogy ne tudjanak róla.Már egész jól kifejlesztettem a felébredek visszaalszom módszert.A visszaalszom után nálad jelenek meg nem pedig ott. Mit szólsz? Mi lehetnénk ennek a misztikus világnak a Rómeója és Júliája. Egy fiú aki vérfarkas és egy lány aki a farkasok halálos ellenségeivel , a vámpírokkal él együtt.A találkozásuk viszont törvényellenes.
-Jól hangzik. Nagyon jól.
-Örülök, hogy sikerült találni megoldást.Sajnos mennem kell.
-Viszlát Júlia-mondta mosolyaogva Jake.
-Ég veled Rómeó-búcsúztam én is mosolyogva.
És eltüntem.



1 megjegyzés: