2010. május 19., szerda

Nemkívánt látogató

A családomnál (akik már egy jó ideje Cullenék, ezért már annak hívom őket) voltam. Emm éppen Jazzel nézte a TV-t. Egyszer csak lemerevedtem. A következő hír megdöbbentett.
-A Seattle-i gyilkosságok száma egyre csak nő a tettest még mindíg nem találják.-mondta a bemondónő.
-Na ez az újszülött nagyon vérszomjas lehet-kezdte Emmett.
-Vagy inkább újszülöttek.-vágtam közbe.- Mikor kezdődtek a gyilkosságok?
-Egy-két hete. Fel kéne már világsítani őt vagy őket(ahogy mondtad Gina), hogy ez így nem biztonságos.-felelte Edward.
-Ne!-kiáltottam.
-Miért?-szállt be az eszmecserébe Rose.
-Mert nem tudjátok kivel vagy inkább kikkel álltok szemben.
-Miért,te tudod?-kérdezte Edward.
-Nem pontosan, de van tippem. Jasper, te szerintem már tudod mire gondolok ugye?
-Nem, az lehetetlen-felelte Jasper miután rájött mire gondolok.
Edward is megértette.
-Vámpírhadsereg?Itt?Na ne!
-De.- feleltem.
-Akkor miért nem láttam eddig?-kérdezte Alice, aki eddig a lépcsőn ücsörgött csendben.
-Mert tudják kivel van dolguk.-válaszoltam, de még mindíg értetlenül meredtek rám, ezért úgy gondoltam hagyom a dolgot-Mindegy.
-Egyáltalán nem mindegy.Lehet hogy a mi csaláunk ellen szervezkednek.-mondta Edward.
-Nem hinném. De ne találgassunk még nem tudunk biztosat oké?
-Oké.
Egy fél percig csend volt.
-Tegnap vadászni voltatok, igaz?-törtem meg a csendet
-Igaz.-felelte Edward.-Bella addig házi őrizeten volt Alice-szel és Rose-zal.
Megint megmerevedtem.
-Mi a baj?- kérdezte Alice.
-Egyenesen Belláékhoz kell mennünk!-ziháltam.
-Miért?-kérdezte Edward értetlenül.
-Felvételi lapokat töltögetni -feleltem gúgyosan.(nemsokára érettségizünk)
-De most komolyan!-puhatolódzott.
-Majd meglátod ha odaértünk.-vágtam rá és próbáltam kicitálni a kocsihoz(márpedig a kicitálás egy vámpír esetében nem valami könnyű)
Bepattantunk a kocsiba és secc-perc alatt odaértünk.Bella már az ablakból észrevett minket és kisietett, hogy kinyissa nekünk az ajtót.
-Sziasztok!-üdvözölt minket felhőtlenül-Minek köszönhetem a látogatásotokat?
-Eltünt a blúzod és a párnád igaz?
-Igen de honnan tudod?
-Ikertelepátia-vágtam rá és már szaladtam is fel a szobájába, Edward és Bella követett.
Mikor felértünk a szobába Edward nagyot szagolt a levegőbe.
-Ez a mi fajtánk szaga.-állapította meg meglepődötten.
-Igen. Még friss . Tegnap járt itt.
-Honnan...?-kérdezte értetlenül.
-Vannak összeköttetéseim-feleltem.
Megint nagy csönd lett.
-De miért járt itt?-kérdezte Bella.
-Kellett neki a szagod.-válaszoltam.-Ez alapján meg tud minket találni,mert általában együtt vagyunk.
Majd Edwardhoz fordultam.
-A gyilkosságok Seattle-ben, és most ez is.Edward ez nem a csaldára irányul .Hanem Bellára és rám.
-Nem az lehetetlen.-vágott vissza.-Ki akarna nektek rosszat?
-Nekem van egy tippem!-szólt közbe Bella.-Victoria.
-Ésszerű feltételezés, de mért küldene Victoria egy vámpírhadsereget miattatok?
-Vámpírhadsereg!?-kiáltott fel Bellla.
-Edward, azt hiszem itt az ideje, hogy Bella megismerkedjen Jasper történetével.Vidd el hozzánk hadd hallja Jazz szájából.Én pedig értesítem a másik felet.
-Kit?-kérdezte Edward.
-A farkasokat.-válaszoltam.
-Miért kell azokat a rühes bolhafészkeket belekeverni a dologba?-kezdett vitába Edward.
-Mert azok a "rühes bolhafészkek" a barátaim, és aggódnak a sorsom miatt.
-Gina, mint a bátyád azt kell hogy mondjam a vérfarkasok nem a megfelelő társaság a számodra. Jobb lenne ha nem barátkoznál velük.
-Sajnos a figyelmeztetéssel már elkéstél.Külben is ha ismerik a szagot, akkor az ő oldalukon is szemmel tarthatjuk Victoriát.
-Rendben van.-adta fel a küzdelmet.-Amint elmentünk hívd ide az egyik korcsot szagoltasd meg vele a szobát és kész.Megtiltom ,hogy velük barátkozz.Többet nem találkozhatsz egyikükkel sem.
-Úgysem tudsz meggátolni benne.-vágtam rá.
-Majd meglátjuk.-felete.
-Majd holnap idehívom,mert lassan mennem kell. Ezt a vitát még nem zártuk le.Szíasztok!

4 megjegyzés:

  1. Aki ismeri a könyvet, ismeri a jövőt :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, csak az a bajom, hogy szegény kis Nessinek nem lesz párja, ha Jake és Gina összejön, ráadásul most olvastam az új fejit, melyben valószínűleg bevésődtek.... :( Szeretem a Nessi+Jacob kombót....

    VálaszTörlés
  3. Már találtam Nessinek is megoldást ne félj két félét is :D

    VálaszTörlés