2011. augusztus 16., kedd

Hasonmások egymás közt

Másnap a könyvtárszobába mentem, hiszen mást nagyon nem ismertem a házban. De vigyáznom kellett, hátha ott van Damon. Ott is volt. De pont háttal állt nekem. Stefan szeme kicsit megrándult mikor meglátott, és biccentett egyet a fejével, hogy húzzam el a csíkot, míg a bátyja itt van. ígyhát Elenáékhoz mentem. Ő volt a másik biztos pont ebben a világban. Mikor odaértem becsengettem.
Egy tüsi hajú fiú nyitott ajtót kicsit meglepődött, hogy mit keres egy ismeretlen korabeli lány az ajtajukban.
- Szia, segíthetek valamiben?- kérdezte.
- Szia! Te biztosan Jeremy vagy. Elenához jöttem.
- Elena! Téged keresnek! Egy lány az. Nem tudom, hogy hívják...
- Megyek!-kiabált vissza a szólított.
- Jaj tényleg, milyen faragatlan vagyok! Be sem mutatkoztam! Regina Egyed vagyok!
- Jeremy Gilbert. Ő pedig,-mutatott az érkező Elenára- a nővérem, Elena Gilbert. Na akkor magatokra is hagylak benneteket.
-Szia Elena! Gina vagyok, Stefan barátja. Legalábbis remélem, hogy mondhatom magam annak.
- Rendben és miben segíthetek?
- Ami azt illeti, a szépségversennyel kapcsolatban szeretném a segítségedet kérni, ugyanis Stefan szeretné, ha indulnék, mert így akar meglepetést okozni Damonnek. Ami azt illei, ez egy hosszú történet, aminek a Damonre vonatkozó előzményét én sem tudom igazán.- mondtam és, hogy elnyerjem bizalmát, átléptem a küszöböt. - Amint látod, nem vagyok vámpír.
- Akkor gyere beljebb!-mondta kedvesen, bár egy kicsi zavartságot éreztem a hangján.
Feltessékelt a szobájába, mondván, hogy "itt nem zavarhat senki".
- Nos, hallgatom a történetedet!
- Minden 1 éve kezdődött, mikor mint később kiderült először "álomutaztam". Ugyanis álomutazó vagyok. Képes vagyok az emberek képzelet-alkotta világai közt utazgatni. Első álomutazásom által a Twilight világába kerültem. Ismered a Twilightot, ugye?
- Igen, szeretem azt a történetet.
- Az oda való érkezésem sok mindent felkavart. Először barátok lettünk, majd járni kezdtünk Jacobbal, de megjelent Riley, akit megmentettem a Victoriával való küzdelemben és valami fura, barátságnál több alakult ki köztünk. Így éltünk boldog szerelmi háromszögben, miközben a Volturi tudomást szerzett a képességemről és odarendelt Volterrába, hogy vagy vacsi leszek, vagy csatlakozok hozzájuk, mert ha nem kiirtják a Cullen családot, akik az egy év alatt családtaggá fogadtak. Ígyhát csatlakoztam hozzájuk és kaptam fél évet, hogy összegyűjtsem nekik a világirodalom leghíresebb és legtehetségesebb vámpírjait. A véletlen szerencse hozott engem ebbe a világba. Pontosabban a Salvatore házba. Stefannal találkiztam, aki összekevert valami Georginával 1862-ből, akinek valami köze volt Damonhöz. Naggyából ennyi. De ez csak röviden és tömören.
- Akkor sok mindenen mentél keresztül ebben az egy évben. A mostani helyzetet, hogyan oldod meg?
- Még nem igazán tudom,de ...-kezdtem el mondani, de Elena telefonjának csöngése félbeszakított.
- Bocsi.-felvette.- Szia Stefan! Igen, itt van! Miért? Oké! Megmondom. Menjek én is ? Rendben. Majd máskor. Akkor küldöm! Szia!-letette, majd hozzám fordult.- Stefan üzeni, hogy tiszta a terep, Damon elment. Biztos szűz lányokat kergetni... Na mindegy. Akkor sok szerencsét, a Georgina ügyhöz!
-Köszi! Most pedig megyek... vagyis álomutazok! Viszlát Elena!
Biccentett egyet, majd eltűntem.

Stefan már várt a könyvtárszobában.
- Na szeretnéd ha elmesélném Georgina történetét?-kérdezte.
- Igen, de nekem van egy jobb ötletem! miért nem nézzünk meg élőben?-feleltem mosolyogva.
- Ezt meg hogy érted?
- Tudod, amint már mondtam álomutazó vagyok. Ez viszont nem csak a világok közötti utazást biztosítja, hanem a múltba is vissza tudok vele jutni. Az újabb dolog, amit megtudtam a képességemmel kapcsolatban az, hogy nem csak egyedül tudom ezt csinálni, hanem vihetek magammal "útitársat" is - magyaráztam.
- Hisz ez király!
- Igen csak szerezni kéne ruhát, meg mindent, hogy beolvadjunk...Gondolom neked van még régről. Nekem viszont kéne.
- Semmi gond. Szerzek Alarictól. Most van egy csomó a felvonulás miatt. Holnapra jó lesz?
- Tökéletes. Nos akkor én megyek is! Szia Stefan!
- Viszlát Regina!-köszönt el, majd eltűntem.





1 megjegyzés:

  1. Szijjaa !
    Szerintem nagyon jó eddig a történet, remélem Damon nagyon meg lepödik majd :)
    Vagy még jobb, vicces lenne, ha összefutna veled az utcán :D
    De ez lehet, hogy csak az én véleményem.. :)
    Várom a kövi részt ;D

    VálaszTörlés