2011. augusztus 14., vasárnap

Életem az övékért

Sajnos igazam lett, abban, hogy Maria ügye nincs lezárva. ugyanis mikor megérkeztem másnap a szobámban egy levél várt. Szép kackiás betűkkel írták.

Kedves Regina!

Bizonyos forrásokból értesültünk arról, hogy még mindig ember vagy és képességedet is több mindenre tudnánk felhasználni, ezért felszólítunk, hogy jelenj meg ma 10:00-ig Volterrában, különben kénytelenek leszünk elpusztítani a kedves Cullen csaldot!

Reméljük, hogy nemsokára találkozhatunk!

Aró, Caius és Marcus


Nem lehet igaz! Ray és Lucy egyenesen Volterrába "rohant", hogy beköpjön engem. Tehát ez volt a "B-terv". El kellett mennem, de a többieknek nem akartam elmondani. Utáltam búcsúzkodni. Úgy döntöttem, hogy írok egy búcsúlevelet. így nem kell mindenkitől egyenként elbúcsúznom. Elkezdtem tehát írni.

Drága „családom”!

Eljött a búcsúnk ideje. Az érzésem, hogy a Maria-ügy nem ért véget, beigazolódott. Aznap Lucy és Ray elmentek Volterrába, hogy jelentsék a Volturinak, hogy még nem vagyok vámpír. Máma érkezett egy felszólító levél . Arra köteleznek,, hogy ma 10:00-ig jelenjek meg náluk, különben kiirtják a családot. Úgy döntöttem, elhagylak titeket. Így is túl sok gondot hoztam a fejtekre, ne is tagadjátok!
Viszont szeretném megköszönni nektek azt a sok gondoskodást, amit kaptam. Ne haragudjatok, azért, amiért szó nélkül itt hagylak benneteket, de úgy hiszen, mindannyiunknak így lesz a legjobb. Nem tudom, hogy megélem-e a holnapot, vagy vámpírként köszönthetem újra a napot, de tudjátok,, hogy szerettelek benneteket. téged is Riley. Legalább annyira mint Jake-et.

Azt hiszem elég lesz a vallomásokból.
További hosszú és gondmentes életet kívánok nektek!

Sok szeretettel és bánattal:

Gina

U.i.: Kérlek ne gyertek utánam! Nem szeretném, ha újabb bajba kerülnétek miattam!


Miután végeztem, összehajtottam a könnyáztatta papírt. Egy táskába elpakoltam pár cuccot, amit el akartam vinni, aztán ki "álomutaztam" az ajtó elé letettem a levelet, becsöngettem, aztán gyorsan elbújtam egy fa mögé. látni akartam, hogy megtalálják. Riley jött ki. Körülnézett. Biztosan érezte a szagomat. Éppen előre arat lépni, mikor észrevette a levelet. Gyorsan felnyitotta és elolvasta. Láttam a szomorúságot az arcán.
- GINA!!!!!!-ordította gyötrelemmel teli hangon.
Erre kifutott a család többi tagja.
- Riley, mi történt? -kérdezte Esme.
- Elment. Elment föladni magát a Volurinak!-mondta.-Utána kell mennünk! Vissza kell hoznunk! Carlisle!
- Sajnálom Riley, de ez az Ő döntése...
- Akkor ülünk és várjuk, hogy megöljék?!
- Azt kérte, hogy ne menjünk utána. tiszteletben kell tartanunk a kérését.
-Figyu Riley, tudom, hogy megvisel. De ha számít valamit, akkor majd én figyelem Aró döntéseit vele kapcsolatban.Így jó lesz?-próbálta meggyőzni Őt Alice.
- Igen-felelte búsan.
Jake hála istennek még nem volt ott, úgyhogy az Ő gyötrődését nem kellett végignéznem. Úgy döntöttem, hogy ebből elég volt. Ígyhát Volterra felé vettem az irányt.

- Á, Regina, már vártunk téged!-szólt Aró.
Próbáltam higgadt és kimért lenni.
- Tudom.-feleltem.- Itt vagyok. Tehát eldönthetik, hogy előétel vagy főétel legyek! Netán uzsonna vagy vacsora.
- Nos, bár illatod tényleg nagyon csábító, és egészen eddig azon az állásponton voltunk, hogy az előbb említett módon végzed, meggondoltuk magunkat.-mondta Caius .- Ami szt illeti úgy döntöttünk, hogy választás elé állítunk. Vagy a Volturi tagja leszel, amihez nem változtatnánk át, mivel lehet, hogy már így is nagyon erős képességed elveszne, vagy, ahogy te mondtad, vacsi leszel.
- Azt, hozzá kell tennünk, hogy a Cullen család, Alice révén úgy fogja tudni, hogy a végső döntésünk az, hogy megölünk téged. Tehát ha tetszik, ha nem számukra így is - úgy is halott leszel.Tehát nem mehetsz vissza hozzájuk, különben kénytelenek leszünk mégis kiirtani őket.- szólt Marcus.
- Rendben, akkor vegyék úgy, hogy megvan a történelem első halandó Volturi tagja.
- Akkor meg is kapod, az első feladatodat! Fél évet kapsz rá, hogy összegyűjtsd a világirodalom legtehetségesebb vámpírjait! Ne kérdezd az okot, majd ha elhoztad őket, akkor megtudod! Utad során semmiképpen nem térhetsz be a Cullen házba! Elfogadod a feladatot?
- Van más választásom?- kérdeztem lemondóan.
- Végülis még nem ebédeltünk... -kezdte Aró, de közbevágtam.
- Remek, akkor viszlát fél év múlva és lassan eltűntem.
Megjelent előttem a Folyosó. Úgy határoztam, döntsön a Sors és csukott szemmel pörögtem egyet a tengelyem körül és beléptem abba a világba, aminek az ajtaja előtt megálltam.

Egy nagy könyvtárszobában értem földet. Nagyon ismerős volt. Mintha láttam volna már valahol. Egy fiú ült a kanapén. Írt valamit. Talán naplót.
- Elnézést!-szóltam.
A fiú megpördült és villámgyorsan előttem termett. Karjával megragadta a torkom és a falhoz préselt. Micsoda kedves fogadtatás! Ekkor elkerekedtek a szemei.
- Gina?!- kérdezte meglepve.
- Igen. Így hívnak. De honnan ismer engem?
- Hát nem ismersz meg? Stefan vagyok! Stefan Salvatore! Tudod, Damon öccse
Most én voltam a soros a meglepődésben.
- Te vagy Stefan?
- Igen. Talán elhalványultak az emlékeid 1862 óta?
- 1862?! Hiszen akkor még meg sem születtem. Sajnálom, de összekeversz valakivel. Ha már itt vagyunk bemutatkoznék. Regina vagyok. Regina Egyed.
- Nem Georgina? Így már érthető. Kérlek ne haragudj rám, de elképesztően hasonlítasz rá. Úgy látszik kísért minket a hasonmások átka.
- Hát igen. Elena is kiköpött mása Katherin-nek.
- Honnan tudsz te róluk? És egyáltalán hogy jutottál be a házba? Nem mintha ellenvetésem lenne, mert veled, biztos, hogy végre le tudnánk csillapítani Damont.
- Álomutazó vagyok. Egy másik világból jöttem, ahol a történetetek megjelent könyv és sorozat formában. A képességem pedig arra jó, hogy a mások által megalkotott világok közt utazgathassak.
- Ez most komoly?! Akkor innen ismersz mindenkit?!
- Ha nem hiszel nekem, akár el is mehetek...
- Ne, maradj van egy szabad szobánk. Az a tiéd lehet. Pár napig titokban kell tartanunk téged Damon előtt , de nevezünk téged a Miss Mystic Falls versenyre, ahol óriási meglepetés leszel a számára, ugyanis a másik Ginát az első ilyen versenyen ismerte meg...
-Ne haragudj, de tudod, amikor itt este van, akkor az én világomban reggel, úgyhogy vissza kell mennem az én világomba.
-Rendben. Akkor holnap visszajössz?
-Igen. Szeretek meglepetés lenni!- mondtam neki viccesen.
- Akkor viszlát Gina!
- Szia Stefan!-köszöntem el, majd hazaindultam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése