2010. augusztus 31., kedd

"Törött szárnyú madárka"

Másnap muszáj volt megbeszélnem ezt a bevésődés dolgot Jake- kel ígyhát úgy döntöttem, hogy ismét meglátogatom.
Most kivételesen nem volt nála Carlisle, mivel, már mielőt jöttem, megvizsgálta. Billy engedett be. Udvariasan betessékelt Jake szobájába, majd kiment, becsukta az ajtót és ketten hagyott bennünket. Jacob éppen ébredezett. Mikor meglátott, kicsit meglepődött.
-Gina!!!! Tényleg itt vagy vagy csak álmodom?
-Tényleg itt vagyok.- feleltem mosolyogva.-Már tegnap is itt voltam csak mire Carlisle kiért tőled, arra mennem kellett.
-Ó a francba! Pedig annyira vártalak. Remélem, míg várakoztál Paul nem mondott semmi hülyeséget!
Kínos csend és egy kesernyés mosoly volt a válaszom.
-Mit mondott?-kérdezte.
-Igazából nemcsak Paul , hanem Sam is mondott valamit. Figyelj Jake, ne húzd fel magad a kérdésen, de te tényleg bevésődtél velem?
-Te most viccelsz ugye?! Ha ez igaz lenne akkor nem kérdeznéd ezt.Az igaz, hogy nagyon, nagyon-nagyon kedvellek, de nem vésődtem be veled.
Megkönnyebültem.
A nála töltött idő többi részét nevetgéléssel és viccelődéssel töltötük. Mikor elmentem, jutott eszembe, hogy valamit elfelejtettem tőle megkérdezni. A szellemalakot. Már mindegy- gondoltam.-Ráér holnap.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, így bevésődhet Nessivel Jacob, csak sajnos rövid....

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nyitottam egy új blogot! Kérlek nézd meg! :) Nagyon szeretem a töridet, várom a folytatást...
    címe:http://aliceinwonderland-alkonyat.blogspot.com/

    VálaszTörlés