2010. augusztus 18., szerda

Gyóntatás farkasmódra

A csata utáni nap az volt az első dolgom, hogy meglátogassam Jacobot. Tudtam úgyis, hogy a csatában megsérült. Mikor odaértem a Black házhoz. Az egész falka az ajtóban ücsörgött. Mihelyt meglátott, Sam felugrott és elém szaladt.
-Jajj, Gina. De jó, hogy itt vagy. Jacob csak téged akar látni, senki mást. Még álmában is hozzád beszélget. Arról álmodott, a hangokból ítélve, hogy valami történt veled. Egy órán keresztül az ment, hogy:"Gina, Gina, Vigyázz!!!!! Neeee!!!! Gina jól vagy? Nincs, baj?Kérlek,kérelek válaszolj!!! Jajj én hülye, mit beszélek itt neki mikor nem hallhat, hiszen szellemalakban vagyok!"
Az utolsó kijelentésén meg is lepődtem!
-Át tud menni szellemalakba?!Akkor ezért nem láttam az elmúlt napokban egy árva kutyát (ezt ne sértésnek vedd Sam) sem a közelemben.
-De mi történt veled?-kérdezte Sam aki úgylátszik tud mindent Jacob éjjeli hollétéről. Miket beszélek! Hát persze, hogy tudja a farkasoknak egymás közözött nincsenek titkaik a gondolatolvasások miatt.
-Elestem a biciklimmel.-feleltem cinikusan.-Nem értem miért kell Jake-nek mindíg a bolhából is elefántot csinálni!!!
-Mert beléd van zúgva.-kiálltott Paul aki még mindíg vicces kedvében volt.
-Micsoda?!-aztán újra Samhez fordultam.-Ez igaz?
-A falka előtt nincsenek titkok Gina. Ezt te is tudod.
-Na jó és mi van ha azt mondom, hogy én is belé vagyok zúgva, csak eddig féltem elmondani.
-Akkor így már biztos !-mondta Sam titokzatosan.
-Mi? Mi biztos ?-kérdeztem.Már kezdenek az idegeimre menni, hiszen én csak Jacobot akartam meglátogatni nem pedig gyónni menni.-Különben is bemehetek már végre Jake- hez?
-Még nem Carlisle van nála reggeli viziten.-felelte az Apha, mire Paul egy hangosat nyerített.- Na jó ezt tudom, hogy hülyén hangzik de így van.Kérdezhetek tőled egy dolgot Gina, mielőtt válaszolnék az első kérdésedre?
-Na jó ha már egy lelkifröccs közepén vagyun akkor miért ne!
-Ok.Nos, először is. Meddig bírsz élni Jacob nélkül?
-Max. 1 hétig, de akkor is nehezen.
-Rendben. Akkor igaz!
-Mi?
-Nos, Gina minden jel arra mutat, hogy Jake bevésődött veled.
-Velem?! De hát Ness... ?! Oké ez most nem a könyv.-mondtam inkább magamnak, mint Samnek.
Ekkor Carlisle kilépett az ajtón.
-Már javul az állapota. 2-3 nap és kutya baja se lesz.Á szia Gina. Jake-hez jöttél látogatóba? Akkor siess, mert azt Edward nélkül is megmondom neked, hogy nagyon vár rád.Holnap reggel újra jövök. Minden jót!-szólt Carlisle végül a falkához.
- Én nekem is mennem kell.-mondtam a felismeréstől még mindíg elaléltan.-Majd holnap beszélek Jacobbal. Sziasztok!!!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése