2011. március 22., kedd

Go away...for few days

Az az ismerős elalvás előtti félelem...De most nem veszély fenyeget csak nem voltam biztos benne hogy Riley meg fog bocsátani.
Mikor megérkeztem és átöltöztem lassan leballagtam a nappaliba. Természetesen az egész család ott volt. Jake puszival és öleléssel üdvözölt. Riley pedig lassan odaballagott felém. Olyan bűnbánó képet vágott, hogy még ránézni is fájt.
-Figyelj Gina, amit tegnap mondtam, azt nem gondoltam komolyan és...
-Ne haragudj rám Riley, hogy félbeszakítalak de egy meglepetésem van Gina és Jake számára- szólt közbe Bella és kirángatott minket a nappaliból.
Bánatosan néztem Riley után tudtam, hogy nem fejezte be a mondandóját. Valami fontosat akart mondani. De már nem tudta elmondani, mert mikor kiértünk az udvarra egy autó várt minket, mellette bőröndök.
-Ez meg mi?- kérdeztem.
-Egy kis ajándék tőlem és Esmétől. Egy nagy kirándulás Esme- szigetére, de hazafelé útközben megállás Texasban (Jacob imádja a westernfilmeket) egy kis városnézéssel. Repülőgép, hotel, minden le van foglalva, csomagok összepakolva, és minden hálálkodás visszautasítva. Ja és siessetek, mert lekésitek a gépet.
-El nem tudod képzelni Bella hogy mennyire szeretlek. Mindjárt jövök, csak elköszönök a többiektől...
-Arra nincs idő. Nyomás, mert nélkületek száll fel a gép. Edward majd elvisz titeket.
Az előbb említett személy ki is pattant az ajtón betessékelt minket a kocsiba. Az egyetlen akitől elbúcsúzhattam, az Bella volt. Mikor kigördültünk a kocsival egy pillanatra láttam Rileyt a verandán, amint szomorúan utánunk nézett. Nem tudtam tőle elbúcsúzni. Hosszú repülőút után megérkeztünk Rióba, ahonnan hajóval jutottunk ki a szigetre. Csodálatosan gyönyörű volt. Pálmafák, forró homok, egy hely ahova nyaralni egy csomó tizenéves lány szívesen elmenne főleg ezzel a sráccal. Mégis a szívemet mintha félbeszakították volna. Az egyik fele szívesen itt maradt volna Jakkel, a másik viszont visszahúzott Forksba, ahol Rileyt hagytam.Ez nem igazság! Mikor végre boldog lehetnék,akkor mindig jön valami, ami tönkreteszi. Most hogy válasszak a két fiú közül? Nem kérték, hogy válasszak, de tudom, hogy a szívük mélyén szeretnék. Válasszam Jaket? A mi kapcsolatunk lassan történelmet ír. Annyi kínt és fájdalmat éltünk át együtt és mindig mellettem állt, ha segítségre volt szükségem. De ott van Riley is , akivel mégcsak nemrég találkoztam, mégis olyan, mintha ezer éve ismernénk egymást. Egy vérfarkas és egy vámpír harcol a szívemért. És én nem tudom, hogy melyiknek adjam. De most a jelenre kell koncentrálnom. Itt vagyok Jakkel a világ talán legcsodásabb helyén és ezt ki kell élveznem.
-Na Ginn, mit szeretnél csinálni máma?- kérdezte Jake miután kipakoltunk és átöltöztünk.(fürdőruha és fölé valami lenge nyári ruha Alice jóvoltából természetesen)
-Hát... nem is tudom...AKI UTOLJÁRA ÉR A TENGERBE, AZ FŐZI A VACSORÁT!-kiáltottam és elkezdtem szaladni. Jake ugyan gyorsan kapcsolt, de már nem ért utol.
-Úgy látszik ma este szendvicset vacsizunk.-mondtam nevetve miután Ő is beúszott utánam.
-Azt hiszed hogy csak szendvicset vagyok képes elkészíteni?
-Lássuk csak...Igen!
-Akkor úgy látszik még meg tudlak lepni máma.
Kikászálódtunk a vízből és vacsorára olyan kaját hozott össze, hogy még az angol királynő is megnyalná mind a 10 ujját utána. És pont a kedvencemet, spagettit főzött. Egy keveset én is ettem belőle, de azért az otthoni reggelinek is helyet kellett hagyni. Miután végeztünk, kiültünk a partra és néztük a naplementét. Ekkor jutott eszembe, hogy nekem haza is kéne mennem. Nomtam egy gyors puszit a szájára.
-Találkozunk nálam!-mondtam.- Szia!
-Szia!-köszönt el, és felébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése